|

Wasze hity

  1. Jak zostałem gangstere...
  2. Sala samobójców. Hejte...
  3. Najświętsze serce
  4. Kurier
  5. Harley Quinn: Ptaki no...
  6. Oficer i szpieg
  7. Niewinność
  8. (Nie)znajomi
KEI

Przeklęta

Cursed
Reżyseria: Wes Craven

Repertuar filmu "Przeklęta" w Białymstoku

Brak repertuaru dla filmu "Przeklęta" na dziś.
Wybierz inny dzień z kalendarza powyżej.

Plakat filmu Przeklęta
Tytuł oryginalny: Cursed
Czas trwania: 97 min.
Produkcja: USA , 2005
Premiera: 28 października 2005
Dystrybutor filmu: SPI

Reżyseria: Wes Craven
Obsada: Christina Ricci, Shannon Elizabeth, Scott Baio

Pewnej księżycowej nocy w Los Angeles samochód, którym jadą nastoletni Jimmy i jego siostra Ellie, nieoczekiwanie wpada w poślizg i zjeżdża z drogi. Rodzeństwo wychodzi z wypadku bez szwanku, jednak po kilku dniach okazuje się, że kraksa na zawsze odmieniła ich życie. Oboje stają się silniejsi fizycznie a ich zmysły wyostrzają się. Nikt nie potrafi im się oprzeć. Wkrótce okazuje się, że cena jaką muszą zapłacić za swoje nadludzkie cechy jest bardzo wysoka...



Średnia ocena: 5.0
rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0
Oceniono 1636 razy. | Oceń film

Wasze opinie

gabi 16. listopada 2005, 16:02

:D
denny...wilkołaki są tak obcykane że nie robią na mnie wrażenia.ale można było się posmiać.dla dzieci w wieku do 10 lat.tragedia.

kihik 13. listopada 2005, 13:06

:/
ja myślałam że to jest horror a nie jakaś bajka, straszne to to nie było wcale

Czosnyk 11. listopada 2005, 9:04

no coz, cienko, cienko, cieniutko
bardziej przewidywalnego filmu to juz dawno nie widzialem, efekty specjalne ala polskie superprodukcje, jesli chcecie isc do kina to sie zastanowcie dwa razy, mysle ze wrazenia z jedzenia hamburgera w McDonald's beda porownywalne a pewnie taniej wam wyjdzie... :)

IWONA 7. listopada 2005, 12:37

SADZIŁAM ŻE BEDZIE LEPSZY!!
ROZCZAROWAŁ MNIE !! NIE JEST HITEM NAPEWNO ALE MOZNA OBRJRZEC JAK SIE NUDZICIE

Kasia 6. listopada 2005, 18:45

beznadzieja:/
kicha!!!

???????? 5. listopada 2005, 19:53

SPOKO
BARDZO FAJNY!!!!!!

rzaba 4. listopada 2005, 10:23

co za syf!

Hanka 3. listopada 2005, 22:18

zabawny
film o stadardowym potworze horrorowym podczas ktorego usmialam sie prawie do lez. Straszny to on niebyl ale jako komedia to nawet moze ujsc, widzialam gorsze komedie ;-)

pończoszka 2. listopada 2005, 22:12

totalny kicz
W połowie wyszłam z kina i pojechałam do domu strata kasy na marnotę.

mari 1. listopada 2005, 12:38

kiczowaty fimik - komedia na pewno nie horror
porazka roku

Alexandraa 1. listopada 2005, 12:14

Nie polecam
Oglądając ten film, czułam się jakbym oglądała parodię horrorów z cyklu" Straszny Film"...
Muzyka niekiedy jak w taniej telenowelii...
Ogólnie, przereklamowany film...

mondo666 31. października 2005, 20:05

Syf
Syf roku!! Ni to horror ni komedia, raczej dramat ;/, nie polecam, strata czasu i pieniedzy.
Film po prostu żenująco głupi.

viert 31. października 2005, 19:57

Nie jest aż tak źle
Film całkiem spoko, szablonowy, konwencja z brodą, ale jakie wykonanie, homoseksualiści i wilkołaki pokazujący fuck'a. Całkiem śmieszny!!! Wielbicielom horrorów odradzam, ale jak ktos lubi komedie to się nie zawiedzie :D

~timcio 31. października 2005, 19:39

Hmm
ten ktoś kto napisał pierwsza opinie niech sie nie wymądrza jak ma problem niech powie to rezyserowi<lol2> oczywiście tesh sadze ze film był lipny i praktycznie zamiast sie bac cały czxas sie smiałam ;/ale co po niektórzy to masakra <lol2>.....narx

White 29. października 2005, 20:14

...
Tak żałosne,że aż smieszne.Omijać szerokim łukiem.

Imp 29. października 2005, 2:55

to chyba parodia...
Heh... Lata temu obiecałem sobie, że już więcej nie zmarnuje czasu na takie coś... Fabuła oklepana. Nastolatek nieudacznik jako główny bochater, oczywiście jest szkolnym kozłem ofiarnym i podrywa piękną dziewczynę szkolnego osiłka... Cóż, konwencja, ktoś by rzekł. Jak dla mnie parodia gatunku. To coś jest gorsze od swoich poprzednich zbudowanych na tym samym schemacie, ale nakręconych nawet kilkanaście lat temu! Film szybko przekształca się w komedię. Serio. Ujęcia, mimika, teksty... jak w kiepskiej komedii. Zachowania bohaterów są tak nierealisistyczne, że aż śmieszne. A sam wilkołak (efekty) wygląda jak w latach 80-tych. Sądzę, że twórcy myśleli tak "Zrobimi filmik, przy którym nikt się nie wysili: zero gry aktorskiej i scenariusza, żadnej pracy twórczej i myślenia, ot po raz kolejny wykorzystamy stary schemat... niskie koszty, a i tak znajdzie się sporo idiotów na całym świecie, którzy pójdą na to do kina, a my zarobimy. No i nazwizko Cravena też pomoże. Hehe, no naiwniaczki, wyskakiwać z kasy, będziemy mieć na prochy i panienki!" Naprawdę, w dzisiejszych czasach wydawanie pieniędzy na bilety do kina to duże ryzyko. Współczuje wszystkim, którzy to zrobili. Chociaż.. może to film dla widzów do 13 roku życia, którzy widzieli tylko kilka kiepskich filmów?

Kaczor 29. października 2005, 0:25

super lipa!!!
Wilkołak taki sam jak przed laty:-/

dogmaa 20. października 2005, 21:54

glupiutki
bez komentarza nie polecam

11 20. października 2005, 15:51

Trzymać się od tego z daleka
kompletna bzdura

Dodaj nowy komentarz Przeklęta

Twoja opinia o filmie:

Repertuar kin na telefonie

Teraz w kinach

Repertuar Kin

Premiery

26 czerwca
19 czerwca

Zapowiedzi

Repertuar Kin