|

Top 10

  1. Nędzarz i Madame
  2. PitBull
KEI

The Reaping


Directed by: Stephen Hopkins

Cinema program "The Reaping" in Białystok

No showtimes for movie "The Reaping" for today
Choose other date from the calendar above.

Movie poster Plaga
Original title: The Reaping
Runtime: 96 min.
Production: USA , 2006
Release Date: 11 May 2007
Distribution: Warner

Directed by: Stephen Hopkins
Cast: Hilary Swank, David Morrissey, Robert Alonzo, Jillian Batherson

Katherine, która w przeszłości była pastorem, wystąpiła z Kościoła po tym, jak jej córka i mąż zginęli w tragicznych okolicznościach, gdy pracowała jako misjonarka w Sudanie, i odtąd szuka już odpowiedzi na swoje pytania nie w modlitwie, ale w badaniach naukowych. Jako profesor uniwersytecki stała się wybitną demaskatorką rzekomych cudów. Odwiedza różne miejsca na całym świecie, aby badać płaczące figurki, plamy na ścianach przypominające wizerunki świętych oraz krwawiące dłonie. Do tej pory nie zdarzyło się, aby nie była w stanie rozwiązać którejkolwiek z „boskich” zagadek. Jednak kiedy Doug Blackwell (David Morrissey), nauczyciel z małego miasteczka, prosi ją o pomoc w sprawie serii niezwykłych wydarzeń, które mieszkańcy uważają za dzieło Boga, Katherine i jej partner, Ben (Idris Elba), odkrywają, że pewne cuda mogą być zdradliwe, a granica pomiędzy wiarą a przesądami jest niebezpiecznie wąska.



Average rate: 5.0
rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0
1438 votes. | Rate movie

Your comments

david 4. August 2010, 11:12

fajowy filmik, trzymający w napięciu...;)

Maki P. 10. May 2009, 18:04

Czadowy film!Gorąco polecam tym,którzy go nie oglądali ;].Hilary Swank doskonale zagrała główną rolę i jeszcze raz podkreślam:FILM JEST SUPER!!! ;]

z 30. June 2007, 15:01

zzzzzzzzz
jaki beznadziejny film to juz szok

justol 17. June 2007, 18:49

jest ok
dosc typowy jak na filmy tego typu,ale w ostatecznosci ;) moze byc
mniej wiecej mozna sie spodziewac co sie stanie,nie koniecznie go trzeba zobaczyc na wielkim ekranie kina (jak np 300)
ale zobaczyc warto

i zdecydowanie bardziej go polecam niz piratow czy inne happy wkret

pozdrawiam

Justol 17. June 2007, 18:44

dosc typowy
moim zdaniem mozna sie latwo domyslic zakonczenia i co za chiwle sie stanie...ods pospolity,bez szczegolnego polotu,ale na pewno lepszy niz happy wkret czy inni epiraci z karaibow;)

kiper 10. June 2007, 20:26

film spoko trzyma w napieciu
Film bardzo ciekawy, polecam wszystkim!

neclord 4. June 2007, 0:05

od dawna nie widzialem lepszego thrillera
film do konca trzyma w napieciu, szybka akcja, mimo ze dosc duzo filmow wyszlo ostatnimi czasy w tym klimacie ten nie jest naciagany. POLECAM

xyz 2. June 2007, 11:49

Tragicznie denny filmik!!!
To coś najwyżej mogłoby być serialem telewizyjnym.

Luca 26. May 2007, 17:52

Nie warto...
Jak dla mnie totalne dno... Przez pierwsze 15 min wydawał się jeszcze OK, ale później klapa. Fabuła taka sama jak we wszystkich innych filmach tego typu, niczym nie zaskakuje. Nie mogę zrozumieć dlaczego Hillary Swank zdecydowała się w nim zagrać... Nie warto iść do kina.

ChrisMU 19. May 2007, 23:11

warto jechać na ten film
jest to rewelacjny horror choć ich nie lubie trzyma w napięciu ale troche niezrozumiały dla mnie był koniec więc niejestem pewny czy dobrze rozkminiam film ale ogólnie spoko

Tendif 17. May 2007, 20:57

Polecam!
Świetny film, cały czas trzymający w napięciu. Całkiem niezłe efekty no i oczywiście fabuła - bardzo dobra. Film ciekawy i godny polecenia. Miłego oglądania...

off 17. May 2007, 19:19

Nic nazdwyczajnego
Pomysl nienajgorszy, odrobine przypomina "Kult" z Nicholasem Cage'em(straaaszny film). Dziwi fakt ze Swank zdecydowala sie tu zagrac. Kilka efektow wyglada fajnie ale film pozostawia uczucie niedosytu, niczym produkcja klasy B.

szparag 17. May 2007, 11:16

naprawde warto zobaczyc
film naprawde warto zobaczyc mowi o tym ze nie zawsze wszysto da sie logicznie wytlumaczyc oraz o tym ze WIARA nigdy w nas nie umiera, polecam, a poza tym to niektore efekty wygladaly troche sztucznie, jednak nie tak bardzo razaco.

warner 15. May 2007, 17:09

super film, trzymający cały czas w napięciu

badum 15. May 2007, 16:20

średni, kilka scen poza tym nic ciekawego...
za 5 zł można iść za 15 szkoda...

iwil 14. May 2007, 16:22

moze jest cos leszego? ;)
moim zdaniem dosc typowy jak na filmy o tej tematyce.Niemniej jelsi macie za duzo czasu to nie powinniesice sie nudzic ;)

Kasia 13. May 2007, 20:54

Bardzo dobry film ! ! !
trzymający akcje pełen zaskakujących sytuacji polecam ! !

jojo 11. May 2007, 18:32

super
film fajny, wciagajacy tylko troche pogmatfany:)
polecam

Add new comment The Reaping

Your opinion about the movie:

Repertuar kin na telefonie

Now in cinemas

Cinemas

Premieres

3 December
26 November
19 November

Coming soon

10 December
17 December
22 December
24 December
» more coming soon

Cinemas


logo Repertuary pl © 2000 - 2021 Repertuary.pl