|

Top 10

  1. Spider-Man: No Way Hom...
  2. The Matrix Resurrectio...
  3. Around the World in 80...
  4. Dziewczyny z Dubaju
KEI

8 mile


Directed by: Curtis Hanson

Cinema program "8 mile" in Białystok

No showtimes for movie "8 mile" for today
Choose other date from the calendar above.

Movie poster 8. mila
Original title: 8 mile
Runtime: 111 min.
Production: USA , 2002
Release Date: 17 January 2003
Distribution: UIP

Directed by: Curtis Hanson
Cast: Eminem, Kim Basinger, Mekhi Phifer

Detroit, 1995 rok - atrakcyjne marzenia o przemysłowej potędze miasta ustąpiły miejsca ekonomicznej i rasowej segregacji. 8. mila to droga na granicy miasta, która rozdziela część miejską od podmiejskiej, białą od czarnej i lepiej jej nie przekraczać. Dla takich jak Jimmy Smith, Jr. (Eminem) hip-hop to jedyna rzecz, która stoi pomiędzy nim a totalną pustką. Wraz z kolegami zmaga się z szarą codziennością, a wieczory spędza w klubach hip-hopowych, w których najlepsi raperzy walczą ze sobą o prym i szacunek wśród rówieśników. W mało poetyckim świecie Jimmy’ego i jego zespołu Three One Third rymy są jak broń, a słowa mają za zadanie ranić. Zwycięży przecież ten, kto jest najlepszy, najszybszy, najbardziej błyskotliwy.



Average rate: 5.0
rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0
2176 votes. | Rate movie

Your comments

vera 4. June 2003, 19:37

ok
em jest kochany ale niewiedziałam że tak nie lubi polakow.....

PRZEMEK BRODZIK 29. March 2003, 11:51

LUBIE EMINEMA
FILM JEST FAJNY

Ela Krolek 22. March 2003, 21:10

Było ekstra i się popłakałam się
Eminem jest super i każdy z was kto mysli onim jak o g***** jest w błędzie. On się czegoś dorobił. Znam jego życie dobrze i wiem co to znaczy bo sma niemam lepiej!!! So Shit on You

Kasia.K 21. March 2003, 15:09

o.k
ten film jest ................. fajny ale główny aktor jesat troche ............. nie lubie go ,a tak wogule nie lubie hip-hopu zapisała to KASIA.K

F***ck EMINEM 21. March 2003, 8:36

Nie lubie go
Nie lubie tego ciecia za jego wypowiedz " nie zagralbym dla Żydów i POLAKÓW !" takiego ...
Powinni zatrzymac i zamknac przetlumaczcie sobie jego piosenki to sami zobaczycie

Paweł Kołacek 21. March 2003, 8:15

Odpowieć
Odpowiadam na pytanie 8 mil to jest do Skawy z Robka .

Karolina i Luki 21. March 2003, 8:13

Jeszcze nie wiem
Niewiem Wiesiu nam nie pozwolił bo Eminem mu sie nie spodobał.

JUSTYŚ 19. March 2003, 18:31

KOCHAM EMINEMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ON JEST KOCHANY FILM BYŁ EKSTRA!!!!!!!!!!!!!!JUSTYNA LEWANDOSKA LUBRANIEC

JOLA LEŚNIEWSKA 19. March 2003, 18:27

DO DOMU LUDZIE LEPIEJ
UJDZIE W TŁUMIE,ALE PO FILMIE MNIE BUDZILI.MYŚLAŁAM, ŻE BĘDZIE LEPIEJ, BYŁO PO PROSTU JEDNYM SŁOWEM DO pupY JOLKA LEŚNIEWSKA LUBRANIEC

mona 17. March 2003, 14:24

noody
Film może zainteresować fanów Eminema ale dla mnie był okropnie nudny!!!

DuDuSia 12. March 2003, 19:58

spoxik
fil spox ale tylko dlatego jest fajny bo gra tam Eminemek jakby on nie gral to ten film nawet znany by nie byl i tylu osob by go nie ogladnelo, chociaz lubie Ema to uwazam ze jest strasznie nudny ten film w niekturych nmomentach, najlepszy moment to wtedy gdy sie bija na rymy, to jest kozak kawalek

Konon dj wicek 7. March 2003, 19:31

spokop film
fil jest zaj.bisty i k...a wyj.bany w 3 pup

Kurczak 5. March 2003, 23:19

spoko
Film był inny niż się spodziewałam , ale był naprawde spoko.Eminem grał bardzo dobrze.POLECAM.

dj jasiu gubin 3. March 2003, 20:54

film jest k...a spox
ten film jest kul nie widziałem lepszego i wogule lubie eminema

www 3. March 2003, 14:16

ok
FILM JEST SUPER

devil-12 1. March 2003, 13:42

COOOOOOOOOOOOOL
poprostu super !!!!!!!!! musisz na to jechac !!!!!!!

Marco 1. March 2003, 10:52

!!Xstra!!
Tak jak czytalem niektore opinie jestem pod wrazeniem!! Moim zdaniem film jet "realistyczny i przez to dobry". Teraz wiem jak Eminem zaczął swoja kariere jako raper. W filmie koledzy przezywaja eminema jako "rabbit".Film jest Bardzo dobry a nawet super. POLECAM WAM TEN FILM "8 mila"

ewcia 26. February 2003, 9:37

Film przedstawia rzyciorys EMINEMA
Film jest super ekscytujący

IŚKA 18. February 2003, 18:56

DO pupY!! NIE IDZ NA NIEGO! SZKODA KASY!!!!!
NIE IDZ NA TEN FILM!!
JA LUBIE HIP HOP ALE CO MNIE OBCHODZI ŻYCIE EMINEMA?! WIADOMO TERAZ MA KASE ITP
JA WOLE SŁUCHAĆ JEGO MUZYKI A NIE GAPIĆ JAK SIĘ "CAŁUJE" Z JAKĄŚ GŁUPIĄ BLONDYNKĄ!!!!!!
W KINIE JESTEŚCIE ZMUSZENI NA OGLĄDANIE, NIE MACIE MOŻLIWOŚCI ZMIANY KANAŁU, WIĘC LEPIEJ TAM NIE IDZCIE, A KTO POSZEDŁ TO STRACIŁ KASE I I TAK WYSZEDŁ NIEZADOWOLONY! DO pupY!

MŁODA FOKA krk 17. February 2003, 20:24

Słucham hip hopu soul'u r&b jazzu i house i moze mi ktos powiedziec czy warto isc na 8.mile bo wszyscy juz widzieli a ja nie i musze isc sama, wiec nie wiem czy nie umre z nudow. Doradzcie!

Add new comment 8 mile

Your opinion about the movie:

Repertuar kin na telefonie

Now in cinemas

Cinemas

Premieres

21 January
14 January
7 January
5 January

Coming soon

28 January
4 February
11 February
» more coming soon

Cinemas


logo Repertuary pl © 2000 - 2022 Repertuary.pl