|

Top 10

  1. Spider-Man: No Way Hom...
  2. The Matrix Resurrectio...
  3. Around the World in 80...
  4. Dziewczyny z Dubaju
KEI

Pooh's Heffalump Movie


Directed by: Frank Nissen

Cinema program "Pooh's Heffalump Movie" in Białystok

No showtimes for movie "Pooh's Heffalump Movie" for today
Choose other date from the calendar above.

Movie poster Kubuś i Hefalumpy
Original title: Pooh's Heffalump Movie
Production: USA , 2005
Release Date: 4 February 2005
Distribution: Forum Film

Directed by: Frank Nissen

Pewnego dnia mieszkańców Stuwiekowego Lasu budzi przerażający głos Hefalumpa. Wszyscy wyruszają w pogoń za potworem. Kangurzątko, które jest zbyt małe, by z nimi iść, postanawia rozpocząć poszukiwania na własną rękę. Hefalumpa, którego spotyka, okazuje się zupełnie inny, niż krążące o nim opowieści.
Kolejny film o przygodach Kubusia Puchatka i jego przyjaciół.
Historia przyjaźni i wzajemnego zrozumienia.



Average rate: 5.0
rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0
1849 votes. | Rate movie

Your comments

Ulka:):):) 19. April 2008, 16:58

Mi też się bardzo podobał ten film!!! Jest Super lepszego nie widziałam:):):)

KIRA 23. February 2007, 22:17

Fajny filmik ;)
byłam na tym z moim dzieckiem ;) Mam 19 lat i osobiście bardzo mi sie spodobała ta bajeczka ;D

krzysiu[12] 12. March 2006, 16:30

w tym filmie dla dzieci czuje sie jak bym sam byl kubusiem puchatkem i ten film jest nalepszym filmem jakim w rzyciu widzialem

krzysiek[12] 12. March 2006, 16:29

jest extra

asia 7. March 2006, 16:40

jest fantastyczny
najwspanialsza scena z bajki dla mojej córeczki to jak tygrys przedrzeźnia królika na początku bajki.wpada wtedy w szał śmiechu.

magda 5. January 2006, 21:13

super lepszego filmu nie widzilam
Bardzo mi sie podoba jest extra!!!!!!!!!!!!!!Lepszego filmu nie widzialam.Nie zgadzam sie z niekturymi ze jest to bani wrecz przeciwnie jest super

bartek jakubowicz 27. December 2005, 10:51

cienki film
CIENKA JAK NIEWIEM CO DO BANI

kuba 9. December 2005, 18:55

nuuuuuuuuuuuddddddaaaaaaaaaa! !!!!!!!!!!!!!!!!
to był nudny film jak bót!!!!!!!!!!!!!! hahahaahhahahahahaha

Karolciaa;] 10. October 2005, 21:45

;]
Nom..mi też sie filmik podobywał..śpiewałam w nim..;] tak że jest czym sie pochwalić..;]hee..nie wiem co pisać..ale śpiewałam piosenke "Wielki las" ale "Jesteś do mnie podobny" też mi sie b. podobała;d Wogóle COOL ;] Pozdrooo!!
Jeśli ktoś chce to zaklikajcie na GG: 4692412
Pozdrawiam =)

tonio 25. September 2005, 10:26

faja
jest zaj.bisty

maksiko 22. September 2005, 18:05

cool
ja lubie wszystkie kubusie ale ten był najlepszy. Dzieciom polecam bardzo, a dorosłym poniekąd też.

Aniołek 21. September 2005, 16:59

:)
Fantastyczna bajka(?) o akceptacji,strachu przed tym co nieznane.Zabawna,ciepła,polecam każdemu.

ada 15. September 2005, 7:18

nuda
kompletna nuda ja mam 10 lat i mi sie to nie podoba a co dopiero innym kompletny szit

gabi 10. September 2005, 21:15

Bardzo kochany film
Bardzo slodki kochany film a jesli dorosli sie nim nie zachwyca , dzieciaki napewno !!! moja dwuletnia siostrzenica jest zakochana w filmie i zna na pamiec wszytki piosenki i wiekszosc tekstu , oglada go codziennie plus ksiazeczka przed snem - reasumujac ogolny szal na hefalumpy !Poza tym naprawde uczy milosci i przyjazni.

Jola26 10. September 2005, 21:08

super bajeczka!!!
super filmik.chciałabym go ściągnąć. Kto mi poda linka skąd można ściągnąć. proszę o wiadomość na maila jolapilarz@op.pl

aneczka 10. September 2005, 14:29

pozytywnie;]
bajeczka bardzo ładna i sympatyczna,bardzo pouczająca również,choc nieco za krótka,polecam;]

Dziunia 23. August 2005, 15:55

Film Kubuś i hafalumpy jest superowy
Film jest po prostu fajny ładny. uczy przyjażni.. Najbardziej z bohaterów filmów z puhatkiem lubię Maleństwo i Lumpka hefalumpa..

mama 17. August 2005, 16:23

wstyd
totalna nuda

szalona 17. August 2005, 16:21

jest ok
film jest ok poniewarz lubie kubusia i jego przyjaciol czyli wszystkich ze stumilowego lasu

ASIUNIA 10. August 2005, 21:16

Kubuś i Hefalumpy
Kubuś i Hefalumpy JEST TO MOJA ULUBIONA BAJKA JEST PO PROSTU SUPER KIEDZ J OGLDAAM NIE MOGAM ODERWA OCZU OD TELEWIYORA MAM 13 LAT ALE JEST TA BAJKA SUPERANCKA
pOYDROWIEMIA dLA :kUBUSIA,HefalumpA,PROSIACZKA ,TYGRYSKA, KLAPOUCHEGO, KRÓLIKA I SOWYS.ASIA

Add new comment Pooh's Heffalump Movie

Your opinion about the movie:

Repertuar kin na telefonie

Now in cinemas

Cinemas

Premieres

21 January
14 January
7 January
5 January

Coming soon

28 January
4 February
11 February
» more coming soon

Cinemas


logo Repertuary pl © 2000 - 2022 Repertuary.pl